גל הטרור: צווי הריסה לשלושה בתי מחבלים

    קובי פינקלר No Comments on גל הטרור: צווי הריסה לשלושה בתי מחבלים

    מפקד פיקוד המרכז חתם על צווי הריסה לבתי המחבלים שביצעו את הפיגועים באזור התעשייה אריאל ובכפר פונדוק. גם ביתו של המחבל שביצע הפיגוע בנווה יעקב ייהרס

    הריסת בית המחבל עודאי תמימי בשועפאט צילום: דוברות המשטרה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפקד פיקוד המרכז חתם היום (רביעי), על צווי החרמה והריסה לבתים בהם התגוררו המחבלים יונס הילאן ומוחמד צוף שביצעו את הפיגועים באזור התעשייה אריאל ובכפר פונדוק. מוקדם יותר הודיעו בצה"ל על הכוונה להרוס את דירת המחבל חיירי עלקם שביצע את הפיגוע בנווה יעקב.

    המחבל יונס הילאן ביצע ב-25 באוקטובר 2022, ל' בתשרי התשפ"ג, פיגוע דקירה בכפר פונדוק, בו רצח את שלום סופר, זיכרונו לברכה.

    המחבל מוחמד צוף ביצע ב-15 בנובמבר 2022, כ"א בחשוון התשפ"ג, פיגוע טרור משולב הכולל מספר אירועי דקירה ודריסה, באזור התעשייה אריאל ובכביש חוצה שומרון, בפיגוע נרצחו שלושה ישראלים, ונפצעו ארבעה נוספים.

    הצווים הוצאו לאחר שנדחו השגות שהגישו משפחותיהם של המחבלים. באפשרות משפחות המחבלים להגיש עתירות לבג"ץ כנגד הצווים.

    המחבל חיירי עלקם ביצע ב-27 בינואר 2023, ה' בשבט התשפ"ג, פיגוע ירי במספר זירות בשכונת נווה יעקב בירושלים. בפיגוע נרצחו שבעה אזרחים ונפצעו שלושה נוספים.

    מפקד פיקוד העורף האריך את צו ההחרמה והאטימה הזמנית של דירת המחבל לאחר שבחן ושקל את טענות משפחתו והחליט לדחות אותן. עם העברת צו הארכת האטימה הזמנית, נמסרה למשפחת המחבל הודעה על כוונה להריסת הדירה. באפשרות המשפחה והשכנים להגיש השגה נגד הארכת צו האטימה הזמנית והכוונה להריסת הדירה.



    0 תגובות